• Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Referanslar
    • Ekibimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Açıkhava Reklamları
    • Baskılı Ürünler
    • Dijital Reklam
    • Fotoğraf ve Video Prodüksiyon
    • Grafik Tasarım
    • Kurumsal Kimlik
    • Medya Planlama ve Satın Alma
    • Promosyon Ürünleri
    • TV, Radyo ve Sinema Reklamları
    • SEO
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Web Tasarım
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Referanslar
    • Ekibimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Açıkhava Reklamları
    • Baskılı Ürünler
    • Dijital Reklam
    • Fotoğraf ve Video Prodüksiyon
    • Grafik Tasarım
    • Kurumsal Kimlik
    • Medya Planlama ve Satın Alma
    • Promosyon Ürünleri
    • TV, Radyo ve Sinema Reklamları
    • SEO
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Web Tasarım
  • Blog
  • İletişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Referanslar
    • Ekibimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Açıkhava Reklamları
    • Baskılı Ürünler
    • Dijital Reklam
    • Fotoğraf ve Video Prodüksiyon
    • Grafik Tasarım
    • Kurumsal Kimlik
    • Medya Planlama ve Satın Alma
    • Promosyon Ürünleri
    • TV, Radyo ve Sinema Reklamları
    • SEO
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Web Tasarım
  • Blog
  • İletişim

Firmalar Hangi Kurumsal Kimlik Çalışmalarını Tercih Etmeli?

  • Ana Sayfa
  • Genel
  • Firmalar Hangi Kurumsal Kimlik Çalışmalarını Tercih Etmeli?
Firmalar Hangi Kurumsal Kimlik Çalışmalarını Tercih Etmeli?
  • 18 Haziran 2025
  • Yazar : DigiBoost
  • Genel
  • 0 Yorumlar

Bu yazıda neler var?

Toggle
  • Müşteri memnuniyeti
  • Çalışan Memnuniyeti
  • Organize iş

Daha önce görülmemiş boyutlara ulaşan mevcut küreselleşmenin bir sonucu olarak kurumsal firmalara olan ihtiyaç artıyor. Kurumsal işletme, kurallara göre çalışan, bir sistemin parçası olarak kontrol edilen ve insanlara bağımlı olmayan bir organizasyondur. Bu sistem, tümü düzenlemelere uyması gereken yöneticiler, ortaklar, tedarikçiler ve çalışanları içerir. Kurumsal bir şirket olmak geleneksel organizasyonlardan farklıdır ve bir takım sorumlulukları beraberinde getirir. Şirketler bir sistemi ifade eder…

Kurumsal ve kurumsallaşma kavramları hayatımıza ve sözlüğümüze giren nispeten yeni kavramlardır. Ancak, ne olduğunu anlamak, açıklamak ve korumak önemlidir. Aksi halde örgütler ve çalışanlar tarafından farklı görülen bir söz veya yöntem günün sonunda avantaj sağlamayacaktır.

Sistem ve sisteme bağlılık iş ortamlarında çok önemlidir. Çalışma yönetmeliği, kullanılan bilgisayar programları, iş tanımları, idari kurallar gibi her sorun sistemin temelinden organize ve bütünleşik bir şekilde işlenir. Bir diğer önemli ayrım, çalışan performansıyla bağlantılıdır. Kişi bazlı organizasyonlarda iş, çalışanların bireysel performansına bağlıdır.

Bir şirketin kurumsal bir ortamda sorunu ve verimliliği, tüm işgücünün performansına bağlıdır. Bu anlamda alıcı, belirli bireylerden ziyade kuruma inanmaktadır.

Müşteri memnuniyeti

Kurumsal bir firma olmak, işletmelerin insan varlığına ihtiyaç duymadan faaliyetlerine devam etmelerini sağlayan bir sistemin geliştirilmesini gerektirir. Sonuç olarak, firma insanlardan farklı bir organizasyon yapısına sahiptir. Bunun sonucunda müşterilerin firmaya olan inancı artıyor. Şirketler gibi müşteriler de sadık tüketicilere ihtiyaç duyar ve müşteriler de kararlı bir iş ortağına ihtiyaç duyar. Sadık müşteriler, yeni müşteriler getirerek kurumun imajını ve karlılığını arttırır.

Çalışan Memnuniyeti

Kurumsal firmalar, kurumların çalışanlarına bağımlı olmadığı bir sistem olarak görülmesine rağmen, yine de insana verdikleri değerle tanınırlar. Çalışanlar bir işletmenin can damarıdır. Doğru ekip kurulduğunda başarı her zaman kesindir. Kurumsal bir ortamda, çalışanlar zamanlarının çoğunu işte geçirirler. Kuruluşun bu süre zarfında personelinden en yüksek verimi alması kritik öneme sahiptir. Sonuç olarak, kurumsal firmalar çalışan mutluluğuna yüksek öncelik vermektedir.

Organize iş

Kurumsal iş, kesin hedefler ve iş tanımlarının yanı sıra işe yönelik metodik bir yaklaşımı da beraberinde taşır. Hem firma çalışanları hem de tüketiciler iyi organize edilmiş bir çalışma ortamından yararlanır. Teknoloji, yükün eşit olarak dağılmasını garanti eder. Ayrıca, çalışanların iyi organize edilmiş ve güçlü bir firmanın parçası olduklarını hissetmeleri için harika bir ilham kaynağıdır. Bu müşteriler için de geçerlidir. Müşteriler, ürün veya hizmeti satın aldıkları kurumdan işi zamanında ve doğru bir şekilde yapmasını beklerler. Özetle, kurumun itibarı yükselir ve hedefleri doğrultusunda ilerlemesini sağlar.

Kurumsal kimlik tasarımının ve iletişim standartlarının oluşturulmasının bir şirket için neden hayati önem taşıdığına ve nasıl önceliklendirildiğine bakalım.

  1. Markanın uluslararası alanda öne çıkan yüzü, kurumsal markalaşmaya yansır.
  2. Markanın imajını ve konumunu tasvir eder.
  3. Firma içinde ve dışında iletişim standartlarının oluşturulmasını garanti eder.
  4. Pazarlama faaliyetlerinde iyi bir getirisi vardır.
  5. Bir kurumun markalaşma stratejisinde hem iyi hem de çok önemlidir.
  6. Şirketin kim olduğunu, ne yaptığını ve bu hizmeti nasıl gerçekleştirdiğini veya sunduğunu tanımlamayı kolaylaştırır.
  7. Markanın temel ve temel ideolojisini ifade eder.

Bir şirketin veya kuruluşun kurumsal kimliği, şirketin veya kuruluşun tüm özelliklerini, yapısını ve özelliklerini kapsayan bir değerler topluluğudur. Bir şirketin kurumsal markası, yeteneklerini öğrenmek ve anlamak için son derece yararlıdır. Şirketin kimliğini belirleyen birkaç özellik vardır. Bir şirketin logosu söz konusu olduğunda, logo kurumsal kimliğinin en önemli yönüdür. Logo bir şirketin imzasıdır. Gerekli tüm unsurları içeren basit bir giriş. Yani kısaca, logo ve diğer unsurlar bir bütün olarak ele alınmaktadır. Ayrıca reklamlar ve kaliteli tanıtımlarla kurumsal kimlik oluşturulduğunda değeri artar.

Örneğin, yazılım işinde mükemmel olabilirsiniz ve belirli bir kurumsal imaj yansıtabilirsiniz, ancak sağlam bir terfi ve fırsat olmadan düzgün bir iş başaramazsınız. İlgi çekmek ve yaymak için bir prosedür oluşturmalı ve iletmelisiniz. Hakkınızdaki tüm bilgiler kamuya açıklanmalıdır.

Başka bir deyişle, kullanıcıyı aydınlatmalı, çabanızı göstermeli ve hatta kaynaklarınızı belirtmelisiniz. Kurumsal kimlik, organizasyonu hem B2B hem de B2C pazarlamada öne çıkararak müşteri farkındalığını arttırdığı için de önemlidir. Kurumsal kimliği olmayan bir firmanın tanınması ve başarılı olması en temel tanıtım çabası olduğu için neredeyse imkansızdır. İyi tasarlanmış bir kurumsal kimlik ise müşterilerin gözünde bir itibar oluşturacağı için her zaman hatırlanacak ve pazarlama çabalarını geliştirecektir.

digiboost.com.tr sizlere bunları sağlayabilecektir. digiboost.com.tr olarak sizlere; Kurumsal kimlik tasarımının her adımında markanız için çözümler sunuyoruz. Markanızın kişiliğinin kurumsal markanızda parlamasına izin verin! İhtiyacınız olan kurumsal marka ürünleri ile markanıza sağlam bir görünüm kazandırıyoruz.

Ulaşmak istediğiniz kişilerin ilk bakışta dikkatini çeken bir logo ister misiniz? Şirketinizi rakiplerinden ayıran ve potansiyel müşterilerin düşüncelerinde yer edinen bir logo oluşturuyoruz. Marka bilinirliğini etkin bir şekilde artırmak için potansiyel müşterilerinizde olumlu duygular uyandıran promosyon ürünleri üretiyoruz.

Tekstil ürünleri, marka kimliğinizi taşıyabilecek en önemli ifade biçimlerinden biridir. Dünya çapındaki trendleri takip ederek tasarladığımız kıyafetler, potansiyel müşterilerinizi marka elçileri haline getiriyor. Marka bilinirliğinizi ve kurumsal kimliğinizi artırmak için medya ve reklam operasyonlarınız tarafımızca gerçekleştirilmektedir. Markanızı uygun kanallar aracılığıyla potansiyel müşterilerle buluşturuyoruz.

Araç giydirme veya giydirme hizmetlerimizle marka imajınız yolda veya büyük bir duvarda! Üretim tesisiniz, ofisiniz veya yeni açılan şubeniz için tabela ve yönlendirmeleri oluşturuyoruz. Çalıştığınız sektör ne olursa olsun markanıza özen gösteriyoruz. Şirketinizin imajını bir üst seviyeye taşımanın zamanı geldi! Sosyal medya profilinizden SEO içeriğinize, blog yazılarınızdan e-posta imzanıza kadar her şeyi içeren dijital kurumsal kimlik hizmetlerimizden yararlanın.

blog author

DigiBoost

Yazar

2005 yılından beri aralıksız olarak internet teknolojileri ve reklam ajansı konularında faaliyet göstermekteyim. Ürettiğim içeriklerle reklam ajansı sektörüne ve sizin reklam çalışmalarınıza katkıda bulunmayı hedefliyorum.

Önceki

Yaratıcı Süreçleri ile Reklam Ajanslarının Firmalara Kattıkları

Sonraki

Dijital vs. Geleneksel Pazarlama – Hangisini Kullanmalı?

Yorum Yap Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler

  • Genel (25)

Son Yazılar

19 Mart 2025
Yeni Firmalar İçin Dijital Pazarlama Stratejisi
19 Haziran 2023
Yerel Bir Şirket İçin En İyi
19 Haziran 2023
Cesur Kampanyalarla Dikkat Çekin
13 Haziran 2023
Veri Analizi: Müşteriler İçin Daha İyi
12 Haziran 2023
İletişim Teknolojisi: Gelecekte Nelere Hazırlanmalı?
  • shape1
  • shape2
  • shape3
  • shape4
  • shape5
  • shape6
  • shape7

DigiBoost; müşterilerine optimum dijital çözümler ile destek veren, dönüşüm odaklı Bursa reklam ajansıdır.

Son Blog Yazıları

  • Yeni Firmalar İçin Dijital Pazarlama Stratejisi Nasıl Olmalı?
  • Yerel Bir Şirket İçin En İyi Reklam Ajansı Nasıl Seçilir?
  • Cesur Kampanyalarla Dikkat Çekin
  • Veri Analizi: Müşteriler İçin Daha İyi Sonuçlar

İletişim Bilgilerimiz

  • İhsaniye Mah. Cami Sok. No:48 Adem Erkal İş Merk. Kat:3 D:9 Nilüfer/BURSA
  • 0224 245 87 37
  • 0533 474 22 40
  • bilgi@digiboost.com.tr

Son Yorumlar

  • Cesur Kampanyalarla Dikkat Çekin için Ferkan
  • Yerel Bir Şirket İçin En İyi Reklam Ajansı Nasıl Seçilir? için Güzel
  • Dünyadaki En İyi Reklam Ajansları ve Çalışmaları için Reklam Ajanslarının Başarı Süreçleri Nasıl İşliyor? - DigiBoost
Tescilli Marka © 2016-2025 | DigiBoost | Dönüşüm Odaklı Bursa Reklam Ajansı
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Referanslar
    • Ekibimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Açıkhava Reklamları
    • Baskılı Ürünler
    • Dijital Reklam
    • Fotoğraf ve Video Prodüksiyon
    • Grafik Tasarım
    • Kurumsal Kimlik
    • Medya Planlama ve Satın Alma
    • Promosyon Ürünleri
    • TV, Radyo ve Sinema Reklamları
    • SEO
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Web Tasarım
  • Blog
  • İletişim
Bizi takip edin
FREE ANALYSIS
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Referanslar
    • Ekibimiz
  • Hizmetlerimiz
    • Açıkhava Reklamları
    • Baskılı Ürünler
    • Dijital Reklam
    • Fotoğraf ve Video Prodüksiyon
    • Grafik Tasarım
    • Kurumsal Kimlik
    • Medya Planlama ve Satın Alma
    • Promosyon Ürünleri
    • TV, Radyo ve Sinema Reklamları
    • SEO
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Web Tasarım
  • Blog
  • İletişim
Bizi takip edin